kirsten

Sanna mina ord

Sakta men säkert

Publicerad 2011-04-19 19:53:15 i Bebis,

Dagarna flyter på här hemma, man kan nästan säga att de flyter ihop! Det gör mig lite orolig att tiden går så himla fort för om en vecka börjar Martin jobba igen och då ska jag klara mig själv med Thilde. Jag vet ju att jag kommer att klara det men med tanke på hur mycket han gör nu så blir jag lite skraj. Tur att det finns matlådor i frysen ;) Annars får jag ta till våra energibarer, hahah!

Amningen går något bättre, men hon är för lat den lilla damen så hon tycker gärna att allt bara ska serveras henne. Men jag antar att det bara är att kämpa på. BVC var här idag och Thilde fick så mycket beröm så det var inte klokt. 410 gram hade hon gått upp sedan i torsdags och bara det är ju en bedrift! Vår lilla tjej är snart inte så liten längre. Imorrn styr vi kosan mot sjukhuset igen och dags för amningshjälp, ska bli spännande att se vad de har för tips. Jag ska banne mig inte ge mig, jag ska få detta att fungera! Sjukdom eller ej!

Jag har påbörjat min förlossningsberättelse men då det är nån annan som bestämmer över mina tider vid datorn numera så tar det lite tid. Men den kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela