kirsten

Sanna mina ord

7-års jubileum

Publicerad 2011-08-18 21:17:23 i Dop och andra högtider,

Idag är det 7 år sen vi satt där fnissandes på balkongen på hotellet på Zakynthos. Att vi hade rymt utomlands och bara satt in en annons i tidningen var fantastiskt roligt. Så en minut över tolv den 18 augusti slog vi till. Ringarna sattes på plats och vi skålade i öl och bacardi breezers. Sen satt vi där och kikade på våra ringklädda fingrar. Att det var min tokiga idé och att Martin hakade på den är ju kanske inte så konstigt, då det oftast är jag som hittar på en massa tok. Men jag tror att det är det han tycker är det roliga med mig. Vi rymde för att förlova oss, men jag lovar, vi rymmer inte iväg för att gifta oss också. Även fast det lockar så mycket att få gifta sig på en strand. Det kommer inte heller att bli ett bröllop i samband med Thildes dop, även fast det är mycket roligt att retas med svärmor om detta. Som sagt jag gillar att busa!

För 2 år sedan när vi firade vår 5:e förlovningsdag skrev Martin detta fina inlägg till mig, han är allt fin min Martin.

Numera firas det inte ensamt, numera är cirkeln sluten. One love, one heart! Vår fantastiska och underbara dotter Thilde fick hänga med idag när vi åt en bit mat ute. Det var inget fancy alls, men det var ändå mysigt att gå ut och käka och utanför vräkte regnet ner. Vi köpte efterrätten på Ica och varsin cola trots att det bara är torsdag och så sprang vi skrattandes hem. Jag är så lycklig tillsammans med min lilla familj! Ni gör mig hel!


Jag älskar er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela