kirsten

Sanna mina ord

Hooked

Publicerad 2011-08-31 10:46:10 i Tips!,

Jag har börjat se en serie och nu kan jag inte sluta! Det är härligt när man hittar serier som gått ett tag på tv, för det betyder att man inte behöver vänta en vecka på att få se ett nytt avsnitt. Nej, nu kan man istället plöja! Fantastiskt! Och då de flesta serier som man annars följer har uppehåll så är det ju ännu bättre för det ger en möjligheten att faktiskt bara lägga ner tid på en serie i taget :) Serien jag ser just nu heter Parenthood, kan verkligen rekommendera den. Har snart sett hela första säsongen och vet ni vad? Det finns en till! Underbart!

Om ni har andra tips på vad man bör eller ska se, tipsa gärna! Som mammaledig har man ju faktiskt lite egen tid då och då och städa hela tiden har jag ingen lust med. Nästa serie, som även det är ett tips från en kompis är Pretty little liars och True Blood. Tillsammans med Martin ska jag plöja Dexter, började att kolla på det för en massa år sedan. Men det blev för många serier att följa så den glömdes bort. Men vad gör det? Nu har vi ju flera säsonger att se direkt. Sjukt bra!


Familjerna i serien Parenthood

Kommentarer

Postat av: Sofia B

Publicerad 2011-08-31 11:20:30

True Blood är underbar. Och Sopranos om ni inte sett det. Och Boardwalk Empire. Och United States of Tara. Jag håller med dig om att det är absolut bäst att slippa vänta vecka efter vecka på nya avsnitt. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela