kirsten

Sanna mina ord

Trött

Publicerad 2011-08-09 11:07:11 i Livet,

Idag är det inte min dag. Hade sån sjujäkla huvudvärk igår när vi skulle sova och inte blev det bättre av att lilltjejen inte ville sova och att hennes kära fader bara somnade ifrån allt som vanligt. Jag tar gärna varenda natt och alla dagar, men när en huvudvärk börjar likna migrän vill jag gärna ha hjälp. Jag tror jag somnade runt 3 och lilltjejen vaknade vid 6 för lite mat, som tur var somnade hon om igen så lite sovmorgon blev det. Det är inte ofta jag går och lägger mig när hon sover på dagarna, men idag känner jag att jag måste göra det. I alla fall nu när hon tar sin första lur. Sen tar jag nog en uppfriskande promenad om regnet håller sig borta. Plus att lillebror ska komma och fota oss. Synd bara att solen inte verkar vilja vara framme idag. Men det är ju några timmar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela