kirsten

Sanna mina ord

Vi här bak i bilen!

Publicerad 2011-12-22 19:41:09 i Livet med bebis,

Jaha, så var vi på väg då. Vi ser ut ungefär som familjen Svensson i Sunes sommar, bilen är sprängfull med saker! En hel kasse med julgodis till exempel, ja en sån där i papp ja! Om jag gått för långt? Nä, jag vet inte det jag. Vi ska ju trots allt fira jul med stans gottegrisar!

Men ändå, hur jäkla trist är det inte att åka bil? Nu tar denna resa bara lite drygt två timmar och tur är väl det! Thilde slocknade så fort bilen startade, bara att hoppas att hon sover för natten nu. Kan vi ha sån tur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela