kirsten

Sanna mina ord

Smärta

Publicerad 2011-02-23 21:55:51 i Bebis,

Ojoj, det börjar bli tungt nu. Varje dag blir det bara svårare och svårare att ta sig ur sängen. Det gör ont i magen och det gör ont ja i stort sett överallt när jag försöker röra mig. Att gå längre sträckor är bara att glömma. Det gör mig så frustrerad eftersom jag i sinnet är så pigg och skulle vilja springa runt sjöarna här hemma. Hahah, vi skulle träna på andningen här hemma som vi fick i uppgift på kursen i söndags att göra en gång varje dag. När Martin började nypa mig i armen så kändes det knappt eftersom det redan gjorde ännu mer ont i magen. Så visst, träna på andningen fick jag ju ;) Nu ska jag bara ge igen på honom. Mohahahah!

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-02-24 15:06:55

ja men precis, då ska vi nog få låna en sån tror jag :) haha, kul att du får ge igen litegrann. Nyp honom ordentligt ;)

Postat av: fifi

Publicerad 2011-02-25 09:20:57

Fy vad jobbigt att du har så ont!

men det är väl kroppens sätt att säga att du ska ta det lugnt antar jag.



Jag tror nästan att mina katter kommer att tycka att bebin är urjobbig och hålla sig därifrån.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela