kirsten

Sanna mina ord

Snart slut...

Publicerad 2011-02-24 20:24:31 i Vardag,

Jag har sen jag var runt 13-14 år nånstans läst böckerna om Isfolket, skrivna av Margit Sandemo. Anledningen till att det tagit så lång tid är ju dels att jag läst annat emellan och att det ändå handlar om 47 böcker. Plus att jag läst andra av hennes böcker också. Hur som helst, i höstas inhandlades den sista boken och för några dagar sedan öppnade jag den och började läsa. Känns helt knasigt att nåt som följt mig så länge snart är över... men det ska bli himla trevligt att få veta hur den slutar :) Så vill ni ha ett tips, läs hennes böcker!

Nu är alla mina nerpackade, men jag ska ta mig tiden att läsa alla igen!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-02-28 11:11:22

Dom böckerna läste jag med i den åldern. Jättebra böcker :)

Mvh Hanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela