kirsten

Sanna mina ord

Tillägnat mitt förra inlägg

Publicerad 2011-02-06 19:07:41 i Dagens klipp,

Wow, jag upptäckte precis att mitt förra inlägg blev nummer 666, och detta måste ju uppmärksammas ;) Skämt å sido, men här kommer en låt med 666 som en del av sin låttitel. Kotten och pappar diggar denna, mamman med på ett litet hörn. Jag grämer mig fortfarande över att jag inte köpte biljetterna till deras Sverigekonsert...hade varit den perfekta födelsedagspresenten till Martin. Men det var ju en liten åldersgräns på denna konsert. Jag vet att jag kan tyckas lite dum när jag trodde att det skulle gå att ha sittplatser med väldiga öronskydd på kotten...men så här i efterhand hade det kunnat varit löst med mormor som barnvakt. Men det kunde jag ju inte veta då att hon skulle ha ett sånt sug efter Göteborg och Liseberg...suck...

Enjoy!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2011-02-07 20:10:28

haha jaaduu, vänta bara till tvåan då går det super fort, känns som jag nyss plussade. Med Nathalie gick tiden också ganska fort men inte alls i jämförelse med denna gång, man har ju redan ett barn att roa och leka med som tar upp större delen av ens tid så man hinner tyvärr inte tänka så mycket på den rådande graviditeten. Men tiden brukar stanna upp de två sista veckorna och då känns det som evigheter innan bebisen tittar ut jag får hoppas att det blir lite så denna gången också :P



Vilka fina magbilder! Fin magen! :D



Hur mås allt för dig? Massa kramar!

Postat av: linda

Publicerad 2011-02-08 15:43:27

jag är beräknad till den 6 april å hade tänkt jobba till den 25 mars men fick typ, du måste börja tänka bebis, stressa ner å ta det lite lugnt. så hon rekomenderade den 18e mars. så ska lyssna på hennes råd å ta det=)!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela