kirsten

Sanna mina ord

Inte min natt

Publicerad 2011-01-03 21:42:25 i Bebis,

Åh, vad jag var glad över att jag var ledig idag! Igår hade jag nämligen så pass ont i högra sidan att allt var en plåga. Att jag sen kände mig som en uppsvälld marshmallow i huvudet gjorde inte saken bättre alls. Att försöka sova var en plåga. Sista gången jag kollade på klockan var hon 4.30. Innan det hade jag alltså legat och vridigt och vändit, gått upp på toa, druckit vatten och gråtit en sväng för att allt kändes så hopplöst! Martin försökte trösta mig, Barry försökte trösta mig och Kotten förde ett sju jäkla liv i magen. Slapp i alla fall hänga med ner och plocka upp tvätten och så kunde jag ta sovmorgon. Jag hoppas verkligen att denna natt blir bättre, för imorrn ska det jobbas. Ska bara dricka mitt specialte så kanske halsen blir bättre.

Idag hämtade vi vagnen och monterade den :) Men den stinker verkligen nytt och plast och instängt. Så den får stå ett tag i lägenheten och dofta av sig lite. Samt att katterna på så sätt kan bekanta sig med den och förhoppningsvis inte tycker att den är lika intressant sen när kotten ligger där i. Har även fortsatt att plocka undan alla mina böcker. Jag trodde ärligt talat inte att jag hade så många! Eller jag visste ju att de var många, men vi är nu inne på den tredje flyttkartongen...suck... Nu ska jag bara försöka komma på var jag ska ha de utvalda kokböckerna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela