kirsten

Sanna mina ord

Inbjudningskorten

Publicerad 2011-07-23 20:47:22 i Dop och andra högtider,

Jag valde ju att göra mina kort själv till Thildes dop. Dels för att jag älskar att pyssla och dels för att jag ville ha min helt egna design på dem. Sen att de i slutändan ändå påminner om andras är ju inte så konstigt eftersom det handlar om ett dop. Svaren börjar trilla in och det känns så himla kul! Jag älskar festligheter och speciellt att planera dem! Nu är det inte så mycket vi kan planera själva, men mat, tårta, dukning, psalmer, ja det finns en hel del att klura på :)

Så här blev de i alla fall och jag är mer än nöjd.







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela