kirsten

Sanna mina ord

Nu blev jag så där lat igen

Publicerad 2011-07-28 18:43:44 i Träning,

Tanken var att jag skulle möta upp Martin i Solna C och därifrån gå till Skytteholmsparken för att köra lite Zumba. Men så varnade telefonen för regn. Jag har inga problem att träna om det regnar, jag kan nästan tycka att det är härligare att träna då faktiskt. Men jag tyckte inte att Martin och Thilde skulle behöva hänga i parken om det regnade. Visst hade de väl kunnat gå hem i så fall, men då skulle ju jag ha fått gått hem själv och det var nånstans där som latheten satte in. Ingen Zumba för mig idag alltså. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela