kirsten

Sanna mina ord

Shopping

Publicerad 2011-07-08 22:44:47 i Livet,

Att jag gillar att shoppa är ju ingen nyhet direkt. Numera köps det inte mycket till mig själv eller hemmet, vilket faktiskt kan ses som rätt sunt. Jag har en överfull garderob där jag knappt använder hälften, borde verkligen rensa ur den igen. Men på nåt sätt så hamnar det mesta kvar hängandes på sina galgar. För man vet ju faktiskt inte när man kan få använding för dem igen. Att man istället kan köpa nåt nytt vid behov existerar inte i mitt huvud. Tror som sagt att det är sunt att inte handla så mycket till mig själv. Just nu handlar ju mycket om att inget direkt sitter snyggt heller av det jag har, men det är en annan historia.

Nej, numera går mina pengar till att köpa kläder till Thilde. Det är verkligen ett heltidsnöje att gå runt i butikerna och kika runt på de små härliga kläderna. Det är ofta så det börjar, jag går dit och kollar och sen några dagar eller veckor senare så köper jag det ;) Men nu har jag kommit på att hon behöver inga mer kläder hon heller. Dels för att det får inte plats i hennes lådor och sen för att hon även får låna en massa kläder från sina kusiner där godbitarna plockas ut. Jag skulle mycket väl kunna strunta i att köpa nåt alls åt henne då kassarna är fulla med fantastiska kläder, men det ju så kul att få köpa lite själv! Nu ska jag dock börja köpa leksaker till henne så att hon har nåt att leka med. Tror det kommer uppskattas mer av fröken själv. Gekås, fyll butiken för snart kommer vi!

Senaste inköpen syns nedan:


Kommentarer

Postat av: Tova

Publicerad 2011-07-12 15:39:09

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela