kirsten

Sanna mina ord

Sista dagen

Publicerad 2011-07-24 22:03:09 i Familjemys,

Idag är det Martins sista dag på hans semester, eller det är inte helt sant, men det är den sista dagen på den första delen. Hian kommer nu att jobba en och en halv vecka sen drar vi till Uppsala på reggaefestival! Men det kommer gå fort dit, fast det kommer kännas bra märkligt att vara ensam dessa dagar fram tills dess. Idag har vi flängt som galningar, först ett besök på Ikea då Martin ville köpa en rullgardin så att han slipper hänga upp en filt för fönstret varje kväll då persiennerna inte räcker till för den lilla damen som bara vaknar hela tiden. Som vanligt när man kommer in i denna butik så är det ju inte bara en sak som följer med hem, men denna gång hör och häpna inga ljus ;) Sen var vi förbi Lindex och böt ett par brallor som jag fick tag i helt fel storlek på när vi köpte dem. Var även in i två barnbutiker för att kika på en mugghållare till vagnen, i slutändan blev det ingen sådan, men i bägge butikerna frågade försäljarna en massa frågor om vår vagn. Kul! Fick med oss ett par badbrallor till damen och en speldosetiger. Det här med shopping kan jag ;)


Mina två hjärtan i Järnbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela