kirsten

Sanna mina ord

SOL!!

Publicerad 2011-07-06 12:07:38 i Livet,

Äntligen är sommaren tillbaka! Egentligen har den väl aldrig varit helt borta, men solen har kommit tillbaka och inte tagit med sig den där kvalmiga luften som var tidigare. Jag gillar inte när det är FÖR varmt utan jag tar gärna lite moln och lite mer luft och vind så att man kan andas. Att livet blir enklare för Thilde är ju bara en bonus :)

Imorse bjöd Thilde på världens sovmorgon, jag vågar knappt skriva hur länge hon sov, men klockan 11 tyckte hon att det var dags att gå upp. Till saken hör att hon inte somnade om förens vid ett halv två i natt så det kanske inte är så konstigt att hon sov länge. Frukostmålet ville hon ha vid kvart i åtta och sen somnade hon om. Jag brukar ju alltid ta den sista amningen i sängen innan vi ska sova, för då somnar hon så fint och vaknar aldrig till. Men igår satt vi och kollade på Lost innan vi skulle gå och lägga oss och hon ville ha mat precis mitt i det.

Nu ska vi packa ihop oss här för att bege oss ut i det härliga vädret. Ska köpa med oss sallader och sen spela en runda minigolf. Mysigt värre! Jag vet ju att Martin kommer att vinna, men det är ändå kul att spela! Skulle ju gärna åka och bada nånstans, men då vi inte var uppe med tuppen imorse så känns det lite sent att åka nu. Kommer inte att finnas några parkeringsplatser och inga platser med skugga för Thilde. Får hoppas på fler dagar med fint väder helt enkelt :) Jag måste även se om jag ens kan ha min bikini...

Kommentarer

Postat av: Rut

Publicerad 2011-07-11 00:21:56

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela