kirsten

Sanna mina ord

Familjemys

Publicerad 2011-06-26 12:24:18 i Familj,

Igår kväll skulle vi kika på film, först skulle vi se en skräckis, men ljudet till den var katastrofalt dåligt! Innerst inne tror jag att det var dåligt med flit, för jag hade nog inte vågat se den. Sen böt vi till Baksmällan 2, men där var bilden ännu värre än ljudet på den första, så den blev det inte heller. Så tredje filmen gillt, I am number 4. Måste säga att jag gillade den skarpt. Snygg kille i huvudrollen och en spännande handling, kan inte begära så mycket mer. Men den var liksom inte för mycket som många sånna här filmer kan bli. Ska bli spännande med uppföljaren sen...

Idag ska vi bege oss upp på stan. Kan bli spännande att se hur det kommer att gå. Inte direkt ofta på stan numera, varken sen vi flyttade hit till Stockholm, eller Solna för den som vill. Men ännu mer sällan sen vi fick Thilde. Så mycket smidigare att ta sig till galleriorna utanför stan istället, allt samlat på samma ställe samt att det inte är lika mycket folk eller turister ivägen. Men nu ska det handlas presenter och de finns endast i stan, så det är bara att ta ett djupt andetag och bege sig dit. Har ju Martin med mig så det ska nog gå fint.

Hahah, jag skrattar så jag dör åt honom. Igår när vi kollade på Sommarkrysset så var det en massa barn som sjöng Eric Saade låtar och där var det en unge som Martin fick för sig att han sjöng "Jag är från Partille, jag är från Partille..." Istället för "I´m so Popular..." Nu får jag inte ur det ur huvudet utan kommer för all framtid sjunga så. Men visst, pojken kanske sjöng så för att han tyckte att det lät så när Eric sjöng, vad vet jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela