kirsten

Sanna mina ord

Ledsen

Publicerad 2011-06-22 15:56:38 i Livet,

Jag är ledsen mina vänner, men min dator är fortfarande död och det gör att det inte bloggas så mycket för tillfället. Att sitta vid Martins dator knäcker mig! Men jag saknar det! Vi skulle köpt en i helgen, men den modellen som Martin bestämt att jag ska få ja den fanns ju så klart inte. Hade det varit jag som skulle köpa den skulle jag bara ha tagit första bästa. Men jag är ju inte Martin. Är man som han så läser man en massa som datorn och ser till att den är riktigt så bra som man vill ha den innan. Och ja visst det är ju jättebra, men jag vill ha en dator igen! Fast det ryktas om att jag får den idag :) Snälla underbare Martin!

Idag var jag iväg och hämtade de sista stora papprena som jag behöver för att tillverka mina dopkort. Naturligtvis räckte det ju inte med att bara köpa dem, nejdå. Jag hittade lite kläder till lilla T med! Så klart, vad hade ni förväntat er? Hon kommer snart ha mer kläder än mig och Martin tillsammans ;) Fick ett galet skavsår med när jag gick dit, trots att jag tejpat fötterna i förebyggande syfte. Så jag hoppade in på Apoteket och köpte Compeed. Knasade sig så att halva plåstret sedan satt fast i min sko...bra där! Som om det inte var nog bajsade Thilde igenom sina kläder med. Grattis! Det är tur att man har med reserv!

Ikväll ska vi fira Thildes kusin! Har köpt den coolaste presenten, så jag hoppas att hon blir nöjd!

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-06-22 22:58:54

Åh det är inte kul att vara utan dator!!

Postat av: Lilian

Publicerad 2011-06-23 12:43:19

Lider med dig, avskyr när datorer krånglar.

/Lilian

Postat av: julia med kameran i handen!

Publicerad 2011-06-23 13:15:25

hejsan!

Skulle du vilja göra min en liten tjänst?

Gå in här : http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?search=julia

och rösta på min bild.

Du skulle verkligen varit guldvärd.

Massor med kramar



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela