kirsten

Sanna mina ord

Oh no!

Publicerad 2011-06-15 19:33:40 i Livet,

Åh, så himla typiskt! När jag böt blöja på Thilde förut så hörde jag att det lät konstigt från vardagsrummet, tänkte att det var katterna som var på min dator. Är inte ovanligt i det här husehållet kan jag lova! När jag kom tillbaka så var datorn svart, men jag startade bara om den och så kunde jag använda den igen. Trodde jag...efter några minuter dog den igen och jag gjorde om samma procedur som tidigare, bara det att nu blev allt blått och en massa konstiga tecken kom upp. När Martin kom hem var det första han sa när han startade den att grafikkortet är paj. Den här datorn har vareit på väg att ge sig ett bra tag nu så jag är inte förvånad och det är lika längesen som Martin då lovade mig en ny dator! Nu får han verkligen visa att han menade det med. Hahaha! Känner mig halv utan min dator. Att sitta vid Martins är riktigt jobbigt då han har den på TV-skärmen och man sitter som en kratta i soffan för att allt det trådlösa ska räcka och för att man ska kunna se nåt. Suck...

När han kom hem berättade han även att hans cykel blivit stulen. Fattar inte att folk inte kan se skillnad på ditt och mitt. Men den kraken som stulit den lever farligt då det inte är några vanliga pedaler på utan clips så att cykla med vanliga skor är svårt, samt att frambromsen är paj. Mohahahahahah! Får man vara så elak?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela