kirsten

Sanna mina ord

Galen för mindre

Publicerad 2011-03-23 15:31:06 i Livet,

Åh, allt går åt pipsvängen nu! Först började min iphone att krångla häromdagen, men den verkar ha skärpt till sig nu. Puh! Sen ger datorn upp. Fattade inte vad som hände igår då den flera gånger hade stängt av sig själv. Jo, jag vet att katterna kan vara duktiga på att surfa, men de brukar då aldrig lyckas med samma sak flera gånger i rad. Sen under kvällen skulle jag flytta datorn lite så att jag kunde sitta bekvämt då blev den svart igen. Skönt att sånt kan hända när nån annan är hemma så att det inte är som alltid annars när man ska visa att nåt inte funkar. Men nu kom det upp ett litet kryss över laddarikonen. Så det visade sig vara ett rätt enkelt problem på det hela. Batteriet har dött. Men det kommer ju lote olägligt kan man ju tycka. En vecka innan beräknad födsel. Planen var ju att ladda datorn med en massa roliga serier så att man har nåt att roa sig med. Men men, det går ju att använda sig av sladden så länge man inte rör på datorn samtidigt för då bryts strömmen direkt. Är en lite glapp sladd kan man säga. Ja, jag vet datorn sjunger egentligen på sista versen. Men Martin har lovat mig en ny dator så vi får väl se när den lilla pärlan kan tänkas komma. Det gjorde han alltså innan denna började strula ;)

Bloggade tidigare imorse med, men det försvann bara puts väck! Så roligt! Så vi får se om denna dag ska fortsätta på detta sätt. Hoppas inte! För nu bakar jag bullar. Men det skulle ju inte förvåna mig om degen dör eller nåt! Igår bakade jag två sorters kakor, den ena blev kanon och den andra lite väl mjuk. Imorrn tänkte jag baka bröd och hm rulltårta. Jorå, det ska finnas hembakt fika att bjuda på när kotten gjort entré. Men den får komma nu så att det inte blir gammalt för det kommer inte få plats så mycket i frysen...

Kommentarer

Postat av: Michaela - I Väntan På Lillfisen

Publicerad 2011-03-23 15:37:03

Åh va roligt med krånglande teknik! =/



Mm hemskt är bara förnamnet,får ju änna hålla sig inne nu.. Fortfarande för kallt för att använda foppatofflor ju =P

Nä tack o lov är det inte lång tid kvar,så det är bara att stå ut.. Imorgon ska jag på UL och förlossningsplanering,så efter det hoppas jag att man har ett datum att se fram emot!



Ja min kusin träffade en tjej där o flyttade dit för några år sen.. =)

Har en kompis som bor i Hallsberg också,så man är i trakterna ibland.. =)



Postat av: Malin & Prinsessan

Publicerad 2011-03-23 20:56:25

Tack så mycket får jag säga nu då :)



Ja, det är ju mycket roligare här på utsidan kan man ju tycka.

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-03-24 13:21:35

haha jaa den blev riktigt god faktiskt ! gud vad du har bakat då ! jag får inte plats med så mycket i min frys och det är ju så värdelöst, inte undra på att de som vi köpte lägenheten av hade en extra frys i tvättstugan ;) haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela