kirsten

Sanna mina ord

Golden

Publicerad 2011-03-03 17:37:59 i Livet,

Ojoj, är mer trött än levande idag. Allra helst skulle jag bara bädda ner mig i soffan och slumra en stund. Men det går int. För det första driver mina katter mig till vansinne, eller ja det är egentligen bara den ena katten, men i alla fall. De skulle just nu kunna skänkas iväg till nån annan kattälskare...morr. Men så ska jag iväg med två av mina fina kollegor på Golden Hits idag. Showen verkar så grymt roligt och massa bra musik då det handlar om 80-tal. Men som sagt, jag är inte direkt på topp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela