kirsten

Sanna mina ord

Klantmaja, här har ni mig!

Publicerad 2011-03-15 22:08:41 i Jobb,

Idag har jag suttit med upplärning, så jag har pratat och pratat. Men det är ju å andra sidan nåt som jag är riktigt duktig på ;) Jag har lärt ut allt jag kan och jag hoppas att det kommer att räcka långt! I denna upplärning så visade jag runt var vi hämtar saker och så och på denna lilla tur så var olyckan framme. Ni som följt mig genom denna graviditet vet ju att jag har lite svårt att stå på benen och idag var det då dags igen. En mattläggare hade inte satt fast mattan ordentligt i golvet och när jag stövlade på där så fick jag väl in ena foten under och den andra över så helt plötsligt föll jag handlöst. När jag väl fått spjärn mot den vägg jag ramlade in i ramlade jag igen. Vilken syn det måste varit! Jag klarade mig fint, magen klarade sig fint var bara min hand som jag tog emot mig med som fick sig en smäll. Och jag skrämde ju så klart livet ur en och en annan kollega med. Men nu får det väl ändå vara slut på detta klantmakeri?

Här hemma har vi fotat mage och resultatet ser ni nedan. The big photo shoot kommer dock gå av stapeln på måndag hos lillebror i studion. Men det är kul att testa lite här hemma med samt att man kan få lite uppslag. Men annars är ju min bror rätt fantasifull han med :) Har även testat ytterliggare en ny glass, häromdagen testades en av de nya Cornettoglassarna samt en Magnum och idag testades Daim Päron. Där kan vi snacka sommarsuccé! Mums!


Kulan


Tittut

Hahaha, var är mina fötter??

Och vad har hänt med mina fötter???? Hatar dem ännu mer nu...

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-03-16 11:43:37

men vad skönt att du säger det ! nästan så jag vill ta bort tratten för henne, hon kan ju varken äta, dricka eller gå på lådan med den där hemska saken ! :p vad gav ni missarna för mat efter kastreringen ?



oj vad tråkigt med vätskan ! fast det är ju tydligen jättevanligt ! jag väntar på att det ska komma för mig nu snart också, snart är ju bebisen ute. Vi får bita ihop :)

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-03-17 09:22:13

okej :) dom säger ju att katterna kan gå upp så mycket i vikt efter kastreringen men jag tror inte att hon kommer att göra det. Sen får hon ju även komma ut i friheten och springa när hon har läkt ;)



såg nu att du hade ramlat också ! det gjorde jag med igår men handlederna var det som tog stryk. Man är bra klantig nu alltså ;D haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela