kirsten

Sanna mina ord

Ni glömmer väl inte?

Publicerad 2011-03-24 23:05:23 i Bebis,

Puffar lite för röstningen om när bebis kikar ut, så ni som inte lagt er röst ännu. Do it :) och som ni ser, en har redan haft fel, så kanske är det du som har rätt!

 

Sara N – Tjej 24 mars

Helena – Tjej 27 mars

Jennifer – Tjej 27 mars

Sarah – Tjej 28 mars

Fredrik L – Tjej 29 mars

Pettsson – Kille 29 mars

Jag – Tjej 30 mars

Martin – Kille 30 mars

Richard - Tjej 31 mars

Camilla – Pojke 1 april

Aida – Tjej 2 april

Cissi  - Pojke 2 april

Fifi – Tjej 2 april

Sara  W P– Tjej 3 april

Jeanette – Tjej 3 april

Ida –Pojke 3 april

Maria – Tjej 4 april

K – Pojke 5 april

Sandra – Tjej 6 april

Linda – Pojke 7 april

Sofia – Pojke 8 april


Kommentarer

Postat av: Michaela - I Väntan På Lillfisen

Publicerad 2011-03-25 15:50:57

Jag gissar på 2a april =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela