kirsten

Sanna mina ord

Schlagerbebis

Publicerad 2011-03-05 20:42:21 i Bebis,

Golden i torsdags var fantastiskt bra. Suverän show, underbar mat och ett fantastiskt sällskap. Jag kommer att sakna mina fina kollegor något otroligt under det år jag ska vara vara borta! Blev även några stapplande steg på dansgolvet innan min skjuts kom och plockade upp mig. Detta fick jag dock ånga bittert när jag sedan skulle gå från bilen till hemmet, fick sammandragning på sammandragning och fick stanna upp och andas. Men det hjälpte :) Fast det fortsatte hela natten och jag tänkte att shit, nu startar det. Nu blir det bebis! Det enda lilla problemet med detta var att stackars Martin hade en sjuhelvetes migrän! Försökte få honom att slappna av, men han var riktigt arg och tvär. Så jag antar att jag fick en dust av hur jag kommer att vara mot honom ;)

Kvällen igår spenderades i varsin soffa, sovandes ;) Var helt slut bägge två. Men det gäller att passa på.

Idag har vi varit och inhandlat en och en annan bebissak som saknades. Jag tycker att det är riktigt kul att shoppa loss till det lilla livet. Idag blev det bland annat kudde, täcke, filt och en liten kopia av vår kisse Barry. Måste nog hitta en kopia av Sally med. När jag kom hem var jag så trött så jag la mig i soffan en stund och vaknade upp två timmar senare. Fattar inte. Om jag bara fick skulle jag kunna sova dygnet runt! Men imorse minsann, då vaknade jag halv sju superpigg. Var till och med hungrig och det är väldigt sällsynt. Så jag tryckte en banan. Sen la jag mig en stund igen.

Nu är det schalgerkväll här hemma till bebis förtjusning. Ligger och trycker med sin lilla rumpa och svajar den fram och tillbaka. Det ska börjas i tid med att skaka rumpa. Mammas lilla ♥

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-03-06 09:07:37

Bebisarna gillar nog musik, det gör min också ;) det är ett gott tecken minsann ! Vilken fin filt med tummen på !! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela