kirsten

Sanna mina ord

SPA

Publicerad 2011-03-11 22:32:51 i Livet,

Så var sista dagen för denna vecka arbetad med, nu kan nedräkningen börja på riktigt. Nästa vecka kommer att handla om att avsluta och inte ta på sig en massa nytt. Mitt huvud klrar ändå inte av det. Får vara glad om nåt är gjort på rätt sen ;) Stackars fina kollegor!

Efter jobbet var jag på SPA:t på jobbet, blev en aromaterapi. Helt galet underbart skönt och nu är min hud peelad och oljad och masserad. Lyxigt värre! Huden är som en bebis! Jo, jag tackar jag! Fin avskedspresent från fina J! Men det är inte det sista hon ser av mig detta året, ska bege mig till Vaxholm i tid och otid när hon öppnat sitt mysiga café igen. Där ska kotten och jag hänga minsann. Hur ska det gå med min nyttiga stil? ;)

När jag kom hem hade bästaste Martin veckohandlat! Jag behövde inte göra nåt alls. Han hade både köpt de utlovade chokladsemlorna som han pratat om hela veckan och två nya glassar från GB. Semlorna satte vi tänderna i efter maten. Smakade bulle med O´boy. En rätt udda smak. Men som vanligt fick jag sitta och pilla med mandelmassan. Skulle önska att man kunde beställa utan. Men det är bara min mening. Det är ju lyx för mina vänner när de får min klick förstås. Men nu var den testad i alla fall. Tycker nog dock att vanliga hederliga kanelbullar är att föredra! Men vill ni som bor i Stockholmsområdet testa dessa kan ni köpa dem här.

Nu ska jag bota min förkylning som smugit sig på så att jag orkar med morgondagen. Klippa lillebror, eventuellt Martin och så är det dags för Le grande finale i Mello! Underbara lördag!

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-03-13 12:43:43

Nu är hon äntligen hemma ! jag hittade henne igår när jag gjorde ett sista försök för kvällen att leta reda på henne :) man undrar ju vart hon varit i 24 timmar ? men hon verkar haft det bra då hon vile ut en timme efter att hon kommit in ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela