kirsten

Sanna mina ord

1 månad

Publicerad 2011-05-09 21:56:17 i Thilde 0-3 mån,

Idag blir min lilla skatt 1 månad! Kan inte fatta att det gått så lång tid, men samtidigt känns det på nåt vis som att hon alltid funnits med oss. Vi har firat denna dag med att ta inte mindre än 3 promenader och så har vi suttit ute på balkongen. Det har varit en fantastisk dag på alla sätt och vis. ♥


Thilde i vagnen och på sig har hon sin mors sparkdräkt från -83. Så cool!


Hahah, vilka passande strumpor va ;)

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-05-10 11:43:08

Irlands strumpor?? ;) Eller marken strumpor?? HIhi! Grattis på 1månadsdagen.

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-05-10 20:12:16

det går så fort ! de blir stora så fort alltså :) coolt att hon har dina kläder !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela