kirsten

Sanna mina ord

No more pump

Publicerad 2011-05-23 21:58:41 i Träning,

Idag tog jag mig en redig promenad. Skulle bege mig till sjukhuset och lämna tillbaka pumpen som jag hyrt där. Då jag inte kände att jag skulle klara av att bära Thilde i babyskyddet och pumpen så fick det bli en promenad. Jag trodde ju helt klart att den skulle få plats under vagnen, men det gick inte! Så jag packade ner lilltjejen i vagnen och la pumpen ovanpå vagnen istället. Fick många konstiga blickar och de kollade flera gånger ner i vagnen för att se om det låg nån där. Jisses, jag hade koll kan jag säga. Fattar inte vad folk ska vara dömande. Men vi kom fram tillslut och nu behöver jag inte ha det stressmomentet här hemma längre. Skönt det. En timmes promenad blev det dit ungefär. När vi skulle hem tog vi bussen. Premiärturen! Chauffören var galen, men vi klarade oss helskinnade till centrum.

I centrum tog jag en sväng förbi Gina för att se vad jag ska spendera mitt presentkort på. Mamma och pappa var kloka som valde en affär där jag inte kan lägga pengarna på Thilde ;) Men det fanns en massa fint så vi ska nog lyckas shoppa upp det där kortet. Så blev det en promenad hem därifrån med. Jisses vad vi går!

Nu på kvällen har lillstumpan fått lekt i sitt gym en liten stund och vi har fotat mig till mitt nya körkort. Ska bara printa det och träna på min nya signatur med och det är inte det lättaste. Testade en ny glass igen med, vi är mycket för att testa nya saker i den här familjen ;) Men denna var riktigt god och den kan jag rekommendera! Men originalet är ju så klart godast!

paronsplitt_v18



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela