kirsten

Sanna mina ord

Spännande!

Publicerad 2011-05-25 10:44:44 i Livet,

Vad tråkigt väder vi fått! Visst det är uppehåll men inte så mycket mer än så. Att man dessutom riskerar att flyga all världens väg gör ju det hela så mycket mer spännande när man ska gå ut. Tur man har ett säkerhetsrep på vagnen ;) Idag väntar en tur till BVC för att börja vår mammagrupp. Tror det kommer bli kalas. Såg listan med alla de som ska vara med och det är en hel del nyblivna mammor på min gata, den närmsta bor vägg i vägg med oss. Det tokiga är bara tiden, klockan 13. Dels för att jag typ äter lunch då i vanliga fall och sen för att det kommer bli precis i lilltjejens matpaus med. Men det löser sig. Bara att hoppas på att hon är på bra humör, hon brukar ju inte vara det på BVC direkt.

Kommentarer

Postat av: fifi

Publicerad 2011-05-25 11:44:58

Vi ska på föräldragrupp på BVC för första gången idag, det ska bli kul!



Hehe, man kanske fyller i papperena efter ett tag för att man ska kunna prova pappan först och se om han duger?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela