kirsten

Sanna mina ord

Frånvarande

Publicerad 2011-11-29 10:47:51 i Livet,

Jag ber om ursäkt för att jag inte berättat nåt om vad som händer i mitt liv de senaste dagarna. Tiden bara flyger iväg och Thilde lika så. Jag har liksom inte samma tid längre, hemma har hon redan lyckats riva halva vardagsrummet så där behövs det verkligen rensas när vi kommer hem. Är just nu hemma hos mina föräldrar i Öret och kommer stanna ett tag. Har inte bestämt hur länge ännu. Så alla vänner här hemma som vill träffa mig och Thilde, boka en tid vettja :) Vi kan i princip när som helst!

Nu måste jag rusa, är man hemma i stan så får man ju passa på att göra besök på vissa ställen som man inte kan annars ;) Återkommer med mer om det senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela