kirsten

Sanna mina ord

Hetare än lava, habibi

Publicerad 2011-10-28 22:29:08 i Musik,

När en del killar vet att de gjort fel så köper de blommor eller uppvaktar med en fin middag eller nåt liknande. Kanske skickar iväg ett trevande sms för att se så att ordningen är återställd, eller för att se till att den blir det. Så funkar inte Martin, blommor har kommit nån gång men inte ofta. Nej, den här mannen han löser det på så sätt att han antingen via mejl skickar iväg ett youtube klipp med en låt som han tycker beskriver mig.

För ett par år sedan fick jag denna skickad till mig, jag blev ju rätt ställd och trodde att shit nu har nåt hänt. Då han varit på personalfest och kom hem typ 6 på morgonen utan det minsta levnadstecken under kvällen/natten. Nu var det ju inte så, utan som den reggaeälskande kille han är så tyckte han att både musiken och texten var passande. Fina du ♥



Så har vi då onsdagskvällen denna vecka som kunde ha slutat på samma sätt, då bjudningen sedan fortsatte till Spaybar med fri bar. Voine voine. Martin var ju vuxen nog att komma hem ;) Igår när han kom hem efter sin stund i källaren, ja alltså när han försökte få igång gatans internet- och tvanslutning. Ja, i alla fall. Då sa han att han hittat en låt som beskriver mig igen. Jag måste säga att jag först tyckte att den var så där. Tyckte liksom inte att man hörde vad de sjöng. Men så satte den sig så klart på hjärnan direkt och det behöver så klart inte betyda att låten är bra, men jo nu gillar jag den. Thilde gillar den och älskar när vi dansar till den. Vårt lilla musikälskande barn! Hon kommer kunna vara med i Liberoreklamen sen när hon kan stå! För där kommer det att skakas rumpa kan jag säga! Och ja, jag är både Martins habibi och hetare än lava!

 

Kommentarer

Postat av: Josefine - Mamma till Alva

Publicerad 2011-10-30 13:00:25

ja vi har haft barnvakt sedan Alva var någon månad gammal och varit på bio, att jag varit hos frissan ett par timmar, på möhippa och även när vi var på bröllopet som hörde till. Men detta var första gången som någon nattade henne med välling och allt :) men det gick huur bra som helst och hon hade somnat som en stock klockan 18. Hur mysigt var det inte att få ta upp henne imorse liksom ;) hihi. Kramar !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela