kirsten

Sanna mina ord

Låt mig få presentera...

Publicerad 2011-10-04 10:54:11 i Träning,

...fröken latmask! Nä, så illa är det egentligen inte. Men när jag vaknade imorse mådde jag inte helt 100 och bredvid mig hade jag en sovande bebis. Dessa två tillsammans gjorde liksom att det inte blev läge att pallra sig upp för att byta om och åka iväg till träningen. Sjukt tråkigt, men så är det. Ny chans kommer på torsdag och då kommer jag iväg! Då är vi dessutom två som åker, så mycket lättare då. Är lite sugen på att testa nåt annat pass, men det kräver ju att Martin kommit hem och kan ta Thilde. Jag har dock lite krav på passet. Det ska för det första vara kul, sen ska det vara fartfyllt och gärna lite halvsvårt och utmanande. Det pass jag vill gåär på måndagar klockan 17 som verkar innehålla dessa krav. Undrar om jag kan få Martin att vara hemma innan dess så att jag hinner ta mig dit? Jag har även kollat upp när de har barnpassning och det är bara till lugna och sansade träningspass. Lite trist tycker jag. Inte har de barnpassning på gymmet närmast mig heller, vilket är ännu ett minus. Men på nåt sätt ska jag väl lösa det så att jag får gå på denna träning nån gång. :)

Kommentarer

Postat av: fifi

Publicerad 2011-10-04 21:53:36

Jag har nog aldrig gått upp när Elly fortfarande har sovit i sängen, om jag vaknar före henne ligger jag kvar och tittar på henne tills hon vaknar :)



Ja, jag har verkligen blivit känsligare sedan Elly föddes, tårarna kommer hur lätt som helst nu för tiden.

Postat av: Lina

Publicerad 2011-10-05 21:15:57

Haha jag är också en latis dock har jag puschat lite nu på slutet och kommit ut och sprungit en jätte kort runda på ca 1-2 km 1 gång per vecka. Sen försöker jag komma iväg varje vecka på ett 1 h simpass med min gamla simgrupp fy vad gruvsamt men sååå skönt efteråt! :D



Haha jadu jag gör alltid stora portioner när hon ska äta sen kommer en hel del runt munnen men det är mest för att hon vill ta tag i skeden och hon är dessvärre inte lika pricksäker som morsan sin ;)

Hoppas allt är bra med er! kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela