kirsten

Sanna mina ord

Den försvunna nappen

Publicerad 2011-09-15 12:36:11 i Livet med bebis,

Hahaha, som mamma blir man lite smått förvirrad. Man tappar lätt bort saker och nej man har inte alltid koll på allt. Imorse när vi gick upp och böt blöja så hade Thilde nappen i munnen. Hon tog ur den och började leka med den. Vilket är mycket bra då hon ligger still så länge hon har nåt att pilla med. Annars rullar hon runt och tar tag i blöjor och tvättlappar och kläderna som hänger på väggen. När blöjan var på och likaså kläderna var nappen puts väck! Jag letade under handduken plockade bort blöjor och tvättlappar, kollade under skötbordet och i hennes kläder. Ingenstans fanns nappen. Gick tillslut och hämtade en ny för att leta efter nåt som inte finns är ju lönlöst. När Thilde skulle äta innan hon skulle sova middag så hittade jag nappen innanför hennes klänning! Inte konstigt att hon tyckte att det var trist att ligga på rygg på golvet i gymmet. Men det knasiga är ju att jag letade i hennes kläder men inte fann nån napp. Knasigt värre! Men nu är den funnen igen!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2011-09-15 18:51:18

Jo motivationen är ju svår redan utan barn så det kan jag verkligen tänka mig! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela