kirsten

Sanna mina ord

Mardrömmar

Publicerad 2011-09-14 10:09:57 i Livet med bebis,

Imorse bjöd Thilde på sovmorgon. Tio i nio tyckte hon att det var dags att gå upp, kan ju bero på att hon inte alls tyckte att hon skulle sova igår kväll. Hon behöver ju ändå sina timmar med sömn och de brukar ligga på runt en 12 timmar nattetid. Jag vaknade dock av att jag drömde en mardröm, så där så att man inte vet om den är på riktigt eller om man är vaken. Roligt värre!

Skoj att videon dök upp som jag försökte lägga upp från mobilen igår när jag egentligen skulle sova, men det funkade inte. Så jag la telefonen åt sidan tillslut. När jag sen kikade imorse så hade den laddats upp av sig själv. Tekniska under! Jag var ju som sagt inte med och badade i måndags då jag inte var helt frisk, så istället agerade jag fotograf och passade på att filma dyket! I babysim 2 så kommer hon få dyka helt själv, usch vad jag kommer att tycka att det är läskigt! I måndags fick hon ligga och guppa i en badring, ojoj! Då var det jobbigt att stå uppe på land och låta Martin ta hand om det själv! Men jag tror att det är bra för mig att få träna på det med, jag kan ju inte alltid finnas där för henne även fast jag gärna skulle vilja det.

Idag ska jag fortsätta att baka. En av kakorna som jag gjorde igår ser ut att bli helt misslyckad, trist för det var fantastiskt gott! Jag lovar att ni kommer få se bilder på allt sen och även få recept på godheterna, men då jag inte vill avslöja vad jag gör till dopet så får ni snällt vänta. När Martin kommer hem sen så ska vi dra iväg och handla allt som behövs till maten, undrar bara var vi ska få plats med allt...

Kommentarer

Postat av: Linnea Granström- Mamma till Ebba ♥

Publicerad 2011-09-14 14:36:41

Tack snälla! :)



Ja kan knappt själv göra en min som jag pysslat ihop nu är sned ;) hihi



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela