kirsten

Sanna mina ord

Utan fötter

Publicerad 2011-09-13 18:38:27 i Mat & Bak,

Gick runt till varenda butik som kunde tänkas ha kakformar, men alla hade bara stora bakformar, muffinsformar eller sånna här i papper. Men mer liknande pepparkaksformar var det ingen som hade. Inte ens leksaksaffären. Så efter moget övervägande har jag bestämt mig för att strunta i fötterna. Det hade varit en rolig grej, men jag orkar inte leta mer. Hade tänkt åka till Bromma, men fröken tjurig kom på besök så det var bara att söva henne och fortsätta att baka det andra. Har några kakor kvar att baka, men det tar jag imorrn och sen är det "tårtorna" men de får tillverkas på fredag. Jag har koll känner jag. Tror att det blir ett bra dop trots att det blir utan fötter.

Nej, nu vaknar lillstumpan. Ska gå och se om hon är på bättre humör nu än innan hon somnade. Kan säga att den lilla damen har röstresurser i alla fall! Får nog skaffa öronproppar snart. Hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela