kirsten

Sanna mina ord

Åh nej!

Publicerad 2012-04-24 11:30:07 i Livet med bebis,

Mitt i detta kaos med saker precis överallt och skurhinken bredvid en konstant, ja då väljer Thilde att bli sjuk. Hon har haft hosta i snart en månad och den släpper verkligen inte taget om henne. Inatt hostade hon till hon kräktes så mitt i natten var det bara att ta ett bad och bädda om i sängen. Imorse åt hon en halv flaska välling och den fick vara kvar och när vi vaknade igen så var det den vanliga Thilde som vaknat. Tills vi åt frukost, då började det om igen. Kräksjuka eller inte? Jobbigt hur som helst. Så nu är det inte bara städ och fix utan tre ton tvätt att ta hand om med. Tack för den!

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2012-04-24 12:52:46

Stackars.. Det är väl ändå typiskt att allt ska hopa sig sådär!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela