kirsten

Sanna mina ord

Nya hallen

Publicerad 2012-04-05 13:29:59 i Livet,

Ja, det börjar likna nåt. Vi har bara sovrumsdörren kvar, men det är ju lite trixigt att få till den då den är stängd när Thilde sover och det oftast är då man har tid att fixa med saker. Jag hoppas dock på att få den klar under dagen, tänkte ställa Thilde på balkongen för hennes eftermiddagslur nämligen och då kan ju dörren stå öppen till sovrummet.

Nu när det gått några dagar och vi har vant oss lite så känns det faktiskt riktigt fint. Hallen känns framförallt så mycket ljusare och i och med det känns den ju så mycket större. Däremot känns ju möblemanget helt fel nu, alldeles för mörkt på nåt vis. Men byrån kommer få gå graven till mötes inom kort, då katterna tyckte att de kunde använda den som klösbräda. Morr. Inför en fotografering och kommande visning så ska den ju ändå väck liksom så att man känner att det är större än vad det är :)

Vad tycker ni? Blev det snäppet bättre? :)

Innan:


Efter:

Kommentarer

Postat av: Richard

Publicerad 2012-04-09 17:45:24

Oj, vilken skillnad! Det behövdes verkligen eftersom hallen jämt är så mörk. Sätt gärna i en starkare lampa i taket med till visningen så blir det perfa! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela