kirsten

Sanna mina ord

Den där duktiga lillbrorsan

Publicerad 2012-12-13 13:10:00 i Life as we know it,

I början av juni var vi hos min bror för att föreviga lilla tjejen. Meningen var att det skulle tas ett 1-års foto, men när vi var där tidigare under våren så ville inte Thilde alls vara med på några foton. Så vi fick ge upp det och boka ett nytt datum. Av många olika anledningar så har det dröjt innan vi fått bilderna, men nu så är han på g. Kommer inte visa alla då de är med i ett litet julklappsprojekt, så ni får nöja er med en eller kanske två små godbitar.
 
Om ni skulle vara intresserade av att fota era små juveler eller varför inte ta lite egobilder på er själva? Så hojta till så ger jag er hans kontaktuppgifter! För grym, det är han alla gånger!
 
 
Snygga va? Min fina lilla modell!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela