kirsten

Sanna mina ord

Fyndardagen!

Publicerad 2012-02-26 21:04:01 i Livet med bebis,

Imorse fick jag lite välbehövlig sovmorgon. Jisses vad denna tjej kan hålla en vaken om nätterna! Kan det få ett slut nu tack. Vi vill inte ha den där här hostan längre, den är vräkt, nån annan får ta emot den istället! Man verkligen hör att det är en sån där hosta som liksom river sönder hela halsen, inte som den hon hade i december för den var liksom mer slemmig och skällande. Stackars vår lilla tjej! Men hon är tapper det lilla livet! Är den inte borta imorrn ska vi lägga en massa böcker under benen på sängen så att den lutar lite och hon kommer upp med huvudet. Martin tycker att vi då äntligen får lite nytta av mina böcker, haha! Jag tyckte snarare att det var synd att all kurslitteratur var nerpackad. Tycker bara att det är så märkligt att det inte hostas nåt på dagen men på natten när man ska sova då ska livet mer eller mindre hostas ur henne? Varför?

Dagens utflykt bar till Södertälje där det var barnloppis. Lite roligt faktiskt. Men det var så grymt mycket folk och dumma som en del är tog de med sig vagnen till sina ungar. Suck. Jag tycker att man under dessa månader har blivit ett med sin vagn och har full kontroll över den, det hade inte dessa människor vill jag lova. Det gjordes dock en del fynd, men det fanns också en massa skit. Men så är det väl? Samt att det jag tycker är skit kanske är vad nån annan verkligen är ute efter. En kompis sa även att hon kollade på de som sålde först och kläderna sen och så gör jag med. Vill ju inte att de ska se ut som sluskar heller! Ett par av strumbyxorna som jag hittade var helt nya! HELT NYA! Från Polarn och jag gav 20:- för dem, kan man inte klaga på va?

Annars har vi varit så roliga att vi städat och donat. Det var var vår söndag det :)

Dagens fynd! Thilde älskar telefonen och hammaren till bultbrädan, den använder hon till att slå på telefonen med, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela