kirsten

Sanna mina ord

Bada!

Publicerad 2012-01-22 20:06:57 i Livet med bebis,

Blev ingen photo shoot hos min bror idag, han hade en kompis som skulle dit och som faktiskt betalade för att få bilder till sin portfolio. Han tyckte att vi kunde komma runt 17, men det är lite sent för en bebis dessvärre. Så vi får se om det blir av om två veckor istället. Tror att det kanske är bättre att planera det i god tid innan. Istället drog vi iväg och badade. Vi hade ju egentligen tänkt att vi skulle ha gått fortsättningskursen, nummer 3 med start idag. Problemet är att den skulle ha startat klockan 18, vilket är toksent. Så vi hoppade det och hoppas att det blir bättre tider i mars annars väljer vi nåt annat ställe. För hon ska absolut gå, det är det inget tal om.

På badhuset var det trevligt. Man kan ju inte bada så där jättelänge med en sån här liten tjej. Men hon fick testa alla bassänger som fanns. På det allra djupaste testade vi lite dyk och det var ju inga som helst problem trots att det var kallare än kallast. Där hackade hon tänder, så vi gick in till barnbassängen igen. Hon tyckte det var extra spännande med alla andra barn, så roligt att se! I bebisbassängen försökte hon bli kompis med två killar, hon flirtade sitt allra bästa må jag säga för de satt som hypnotiserade framför henne och ville leka. Haha! Kunde dessvärre inte ta några foton där då det var fotoförbud. Sen knatade vi hem i snöstormen, jisses vad snö det kommit! Mysigt så länge den ligger som ett täcke :) Blir till att köpa en pulka i veckan. :) Bara därför kommer snön att försvinna, haha!

Nu ska vi ta kväll här då vi äntligen fått lillan att somna. Det satt väldigt långt inne. Så TV-mys och piroger serveras i soffan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela