kirsten

Sanna mina ord

Lite bättre

Publicerad 2012-01-11 12:14:27 i Livet,

Fy, detta har lätt varit mina värsta dygn på länge! Det är knasigt det där, har inte haft nån magsjuka på det här sättet på säkert tio år men så fort man har en knodd i huset ja då smäller det till. Hon har inte ens börjat förskola ännu, så man kan ju tänka sig hur de kommande åren kommer bli. Vad jag längtar!

Efter att inte ha ätit ordentligt sen i söndags lunch så börjar jag bli väldigt vimmelkantig. Igår när vi skulle sova höll jag på att tuppa av, var bara ren tur att Martin hörde att jag sa nåt för annars hade jag smällt i golvet. Nu vågar jag knappt hålla i Thilde eftersom jag är lika svag idag. Men nu ska jag försöka börja äta normalt igen. Men det tar emot. Inget smakar liksom gott. Nä, hörrni nu bestämmer vi att jag blir frisk så här kan vi ju inte ha det!

Kommentarer

Postat av: fifi

Publicerad 2012-01-11 21:55:10

Det låter helt fruktansvärt! Krya på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela