kirsten

Sanna mina ord

Träningsvärk

Publicerad 2012-01-17 22:43:06 i Träning,

Igår var jag ju på ett jympapass, första efter sjukdomen. Det var skoj och jag gav allt! Älskar att träna! Blir ju inte sämre av att det är en av mina vänner som leder passet heller, gav en extra kämparglöd. Det känns idag kan jag säga! Att ha träningsvärk i vanliga fall är jobbigt, när man har barn är det snäppet värre. För man ska fortfarande vara där nere på golvet och leka och för att inte prata om när man ska bära runt och lyfta på dem! Ujuj. Men jag gillar denna typ av värk ändå, det känns verkligen att man har gjort nåt!

Idag blev det ingen träning då Martin slutade sent idag, men en timmes promenad blev det i alla fall. Inte fy skam det heller. Hade kunnat gå ut en sväng på eftermiddagen med, men jag valde faktiskt att sova tillsammans med Thilde då. Försöka få igen lite förlorad sömn. För den är ju viktig den med när man tränar! Men imorrn är vi på det igen, får hoppas att Thilde tycker att det är roligare då hela timmen :) Jag hoppas på att jag får henne att sova en stund innan så ska det nog gå fint det.




Stora tjejen i leggings och kjol :) och texten på tröjan stämmer så fint, känner verkligen en stor LYCKA när jag tittar på min skatt! ♥

Kommentarer

Postat av: fifi

Publicerad 2012-01-19 21:50:56

Vad kul med jympa! Jag har bara tränat själv här hemma sedan Elly föddes, börjar dock längta lite efter gruppträning.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela