kirsten

Sanna mina ord

Business

Publicerad 2012-06-05 22:17:33 i Life as we know it,

Så där ja! Två dagar avklarade och jag lever fortfarande. Det är mycket nytt att ta in, men att bara få sitta stört och pilla är ju nåt man njuter av. Ingen klängande unge som vill ha full uppmärksamhet utan bara full fokus på det man arbetar med. Känns faktiskt rätt bra må jag säga. Fast när jag väl lärt mig detta så ska jag snart lära mig nya saker och sedan dessutom vara ansvarig för det under ett par veckor. Maj gadd! Men gick det för fyra somrar sedan så ska det nog gå nu.

Det är dock trist att sluta så himla sent, igår sov Thilde när jag gick och när jag kom hem. Imorse var hon vaken och vaken när jag kom hem. Men det blev bara en timme tillsammans och det suger. Hon har det toppen hemma med sin pappa och de busar hela dagen lång, så det är jag inte det minsta orolig över. Men jag vill också busa. Inte riktigt läge att busa upp henne alldeles när man kommer hem en timma innan hon ska sova. Detta är verkligen inte en av de saker man tänker så värst mycket på när man skaffar barn, all den tid som går förlorad tillsammans. Den kommer som en käftsmäll lite senare.

Men imorrn är det ledigt och då ska jag passa på att gosa och busa lite extra med den lilla damen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela