kirsten

Sanna mina ord

BVC avklarat

Publicerad 2012-03-20 11:57:38 i BVC,

Se så där ja! Har varit på BVC och hämtat nya droppar till lillan. Passade på att mäta och väga henne när vi ändå var där. 8200 tung eller ska man säga lätt kanske? 74,6 cm lång. Lång och smal. Hade ramlat ner ett snäpp på kurvan så återigen detta tjat om mer fett i maten. Suck. Fast denna donna pratade mycket om att de rör på sig så mycket nu så antagligen beror dippen på det. Får se om 3 veckor igen då det är dags för 1-års kollen. 1 år?! Vad hände?!

Kikade igenom lite butiker innan vi knallade hemåt. Blir nog en sväng dit när Martin slutat jobba kanske? Thilde behöver verkligen ett par skor! Så det så.

Eller varför inte en liten sommarhatt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela