kirsten

Sanna mina ord

Härliga fredag!

Publicerad 2012-03-02 10:08:02 i Livet med bebis,

Solen bara strålar och livet känns så himla härligt! En sak som dämpar det goda humöret är dock de otroligt skitiga fönstrena! Jisses vad de behöver sig en omgång! Men det får nog bli till nästa helg är jag rädd, denna kommer det inte att hinnas med. Men en riktig långpromenad hoppas jag att jag hinner med idag i alla fall. Hatar verkligen att ha det det där skolarbetet hängande över mig konstant! Det är verkligen stora skillnader på att plugga på "riktigt" och att plugga på distans måste jag säga. Jag avsatte så mycker mer tid för pluggandet förra gången, nu har man liksom inga pluggkompisar vilket är det som gör det kul att plugga måste jag säga. Nu sitter man istället i sin lilla kokong och fattar man inget så är det ju synd, för då har man ingen att fråga. Visst kan jag slänga iväg ett mejl till läraren, men det är ju verkligen inte samma sak som att kunna fråga nån direkt. Jaja, vi får se var detta slutar!

Idag ska det då pluggas, städas, promeneras och veckohandlas. Några fler timmar på ett dygn skulle inte skada. Bäst att ta tag i den här dagen med! Och försöka förhindra att Thilde tar sig in i skåpet med finporslinet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela