kirsten

Sanna mina ord

Lugnat ned mig ett par hekto

Publicerad 2012-03-08 19:35:38 i Livet,

Ojoj, jag kände verkligen där ett tag att det finns ingen lösning på detta. Kista svarade att det var fullt, ringde till Högdalen lika fullt där. Tydligen så är det en stor tentadag detta, men hur ska man veta det? Sollentuna svarade inte på hela eftermiddagen och personalen visste inte var kontaktpersonen höll hus. Järfälla svarade inte de heller. Suck suck. Höll på att bryta ihop. Men så kom ett mejl från Järfälla, de tar egentligen inte emot studenter om man inte är folkbokförd där. Men hon var snäll och gjorde ett stort undantag. Snällt av henne! Tackade henne så mycket jag bara kunde.

Hade känts så meningslöst med allt slit med de två arbeten jag gjort och med bara två veckor kvar av kursen. Jag är inte sån, jag ger mig inte så lätt, men här kändes det verkligen omöjligt! Men nu blir det tenta den 23 och jag får åka några mil, men det får vara värt det!

Vi åkte och veckohandlade och jag kände där att min ilska inte var helt borta! En mamma med två barn var i vägen konstant. Affären hade inte allt vi behövde. Barn skrek. Äh fy! Jag skulle ha stannat hemma. I bilen på väg hem kom jag på att vi glömde handla till kvällens middag. Bara en sån sak. Suck igen. Så nu blir det hämtmat, för jag pallar inte att fixa nåt. Tror inte att jag skulle lyckas så bra!

Så tack för idag, så hoppas vi på en helt fantastisk dag imorrn! Men det måste den ju bli, det är ju fredag imorrn!!!

Kommentarer

Postat av: Hanna Ek

Publicerad 2012-03-09 04:21:43

Älskar verkligen din blogg, glad att jag hittade den. Följer dig på bloglovin nu, hoppas att du följer tillbaka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela