kirsten

Sanna mina ord

Sol!

Publicerad 2012-03-12 10:39:40 i Livet med bebis,

Idag bjöds det inte på nån sovmorgon direkt. Lite innan 6 tyckte vår lilla solstråle att det var dags att vakna. Välling var gott men inte särskilt uttröttande. Så det var bara att gilla läget. Hon satt i sin säng och lekte med nallar och jag låg i min säng och halvsov. Haha! Försökte att få henne att somna om när Martin gått till jobbet, med tanke på att han är expert på att väcka henne som ni kanske minns från förra veckan. Men nej nej, trots att hon kliade sig i ögonen och visade att hon var trött så skulle vi upp. Det är ju faktiskt på ett sätt skönt att gå upp tidigt, man får ju mycket gjort. Klockan 9 däckade hon dock och då passade jag på att duscha och så.

Väntar på att klockan ska slå lunch nu, då käkar vi och sen ni mina vänner blir det långpromme! Först knatar vi iväg till en butik som säljer barnkläder, ska testa en skaljacka på Thilde och se vilken storlek  som passar i ett visst märke. Då denna butik ligger nära mitt jobb så fortsätter vi dit och hälsar på :) Idag står nämligen solen högt på himlen och den är alldeles blå. Ja, himlen alltså inte solen ;) Ser ut att blåsa lite, men ska bli skönt att komma ut! Ikväll kommer våra fina vänner hit med, mys! Har saknat dem massor, är alldeles för längesedan vi sågs nu men ibland blir det så av olika anledningar. Och det är helt ok tycker jag! Man behöver liksom inte hänga jämt för att vara vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela