kirsten

Sanna mina ord

Tentan avklarad

Publicerad 2012-03-23 15:09:12 i BVC,

Startade dagen vi 6 imorse. Packade ihop det sista och klockan 7 satt vi i bilen på väg mot Järfälla och tentan. Hittade nästan direkt och Martin släppte av mig. Väl inne i salen kändes allt helt ok.

Sen fick jag tentan och när jag fick öppna den kändes allt inte lika självklart längre. Mycket av det jag pluggat in var inte med och lika mycket "nytt" var med istället. Men är det inte alltid så man känner? Kunde jag inte ha pluggat åtminstonne lite till? En uppgift strök jag bara, fattade absolut inget alls. Fanns ingen logik som gjorde att jag ens kunde börja med uppgiften. Andra frågor har fått en del flummiga svar ;) läraren kanske får sig ett gott skratt i alla fall.

Gick det inte vägen så är det inte hela världen. Jag gjorde ett försök och mer kan man inte begära. Jag är inte mer än människa.

Nu är vi på väg mot Öret och en helg med familj och vänner väntar. Precis vad vi behöver. Solen skiner och jag känner mig glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela