kirsten

Sanna mina ord

Happy lördag!

Publicerad 2012-05-05 11:14:04 i Livet med bebis,

Åh, helg igen! Dagarna går så fort när det är klämdagar hit och röda dagar dit. Men det är det som är så fantastiskt med våren tycker jag! Massa ledigt och man kan hitta på så mycket mer. Jag är inte alls en vintermänniska, tycker att det räcker gott och väl med lite snö runt jul och nyår, sen kan vi vara utan. Våren och sommaren då bor man istället ute. När jag var liten och våren kom så har mamma berättat att då sa jag tack för mig och sen såg de mig knappt.

Idag var hela familjen uppe tidigt, lillskruttan vaknade dock först och stod och sjöng i sin säng. Kan inte kalla det annat än sång med tanke på hur glad hon var. Skulle tro att all sjukdom börjar lämna hennes lilla krop, ÄNTLIGEN! Hon har förändrats så under dessa veckor och det syntes så tydligt idag när hon var pigg. Stora tjejen! Så här har vi redan hunnit med att plocka undan och städa hela lägenheten (låter som vi bor i ett palats) och nu väntar vi bara på diskmaskinen. Hade tänkt oss ut till lekparken en liten kortis innan lunch och sen efter den ska vi nog ta oss en långpromenad. Ikväll väntar middag med Thildes farmor och farfar och det var minsann ingen dålig restaurang vi ska till. Mums!

Vi är ju mitt uppe i en försäljning av vår lägenhet och för er som är nyfikna eller kanske rentav intresserade av att köpa den, kika HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela