kirsten

Sanna mina ord

Sa nån badkruka?!

Publicerad 2012-05-01 22:05:48 i Thilde 10-12 mån,

I söndags trotsade vi allt vad sjukdom hette och åkte och badade. För att vara korrekt var det jag och Thilde som badade, den sjuka pappan fick agera fotograf. Det var avslutning på babysimmet och det var nog avslutning för resten av simmandet med. Inte för att Thilde på nåt sätt och vis tycker att det är tråkigt, men vi tycker inte riktigt att det ger henne nåt mer just nu. När vi läser om nästa steg så känner vi bara nej. Vi kommer istället att skaffa klippkort på badhuset och fortsätta på det viset. Vi har en hel del i bagaget nu och vi kommer absolut att använda oss av det. Vi kommer göra så fram till dess att det är dags för nån form av badlekis, eller vad man kan kalla det. Kanske runt en 3-4 år så att hon kan börja lära sig simma och så. Men som sagt, vi kommer fortsätta att bada för vi har verkligen fått ett vattendjur!

Att plaska så att mamma får allt vatten i ögonen är superskoj!

Den färgglada bollen släpptes inte ur sikte!

Hoppa från kanten är lite läskigt, men väldigt roligt!

Tadaa!

Vattenkarusell

Var är de?

Tittut!

Att vara fri är inte alltid så roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela