kirsten

Sanna mina ord

Valborg

Publicerad 2012-05-01 10:33:20 i Livet med bebis,

Ja, igår var det självaste Valborgsmässoafton. Hela april har gått och det var dags att välkomna våren på riktigt! För några år sedan hade man säkerligen festat till det, men igår var det lugnt. Nåja, vi var ju ute på en promenad som senare slutade med att vi totalt under dagen gått lite mer än 1,5 mil. Ett depåstopp med påfyllning av ett glas rosé var inte helt fel det heller. Så så lugnt tog vi det ju faktiskt inte. Kan inte direkt påstå att jag skulle sakna den där superfyllan heller faktiskt. Kvällen avslutades med en runda till Skytteholm och vi spanade in brasan. Efter det var Martin helt färdig och fick gå och lägga sig när vi kom hem. Att bli matförgiftad är inte hans grej riktigt. Att jag längtat efter långledigt och avlastning med fröken T, ja det var liksom bara att glömma. Jag hoppas dock att han piggnar till för tanken var idag att bege sig ut på lite äventyr.

Just nu ligger både pappan och Thilde och slumrar så jag passar på att ha lite egen tid och pustar ut. Kan behövas det med ibland. Frågan är bara alltid vad man kommer hinna göra? Dusch har hunnits med och lite fix, men hinner man måla naglarna med tro? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela