kirsten

Sanna mina ord

Otto Knows eller var det Olle Murr?!

Publicerad 2012-11-24 11:06:32 i Musik,

Igår när vi satt och pratade om idag så berättade jag för Martin vilka dj`s som skulle spela innan SHM och den första sa han inget direkt om men Otto Knows då lyste han minsann upp och sa att han är ju grym. Jag bara ok, men vi kan ju försöka se lite av honom då. Lite senare fick jag besked av de vi går med att vi ska ses en halvtimme tidigare och sa då till Martin att vad bra då hinner du ju se han Olle Murr. Martin bara kollade på mig som om jag vore helt tappad och svarade att du menar Otto Knows va, eller tror du att Olly Murs kommer och vickar på höfterna också? Och eftersom jag aldrig lär mig vad alla musiker heter så fick jag även höra att Chris Harris kanske kommer också, som jag fått för mig att Calvin Harris heter. Ja, jag säger då det! En grym kväll kommer det hur som helst att bli och det är det viktigaste och att jag vet vad SHM står för ;) För visst var det Svensk Hus Musik?!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela