kirsten

Sanna mina ord

Men snutte!

Publicerad 2012-10-30 22:38:00 i Life as we know it,

Vad kul det är att se att några minsann hänger här och kollar in om jag skrivit nåt nytt! Jag ber er först och främst om ursäkt, jag är dålig och jag ska försöka bättra mig. Försöka sa jag! För nog händer det grejer alltid, men så tänker jag att nej, jag bloggar sen, sen blir till senare, senare blir till om en vecka...ond cirkel!

Vad har hänt sen sist då? Inte så mycket egentligen. Helgen som var spenderades i Örebro, vilket tog oss närmre 4 timmar att komma till i fredags då olycka efter olycka skedde. En av dem kunde vi ha vart med i läskigt nog, om vi inte hade svängt av för att ge mini-me mat. Tack hungriga lilla barn! Hem kom vi och kvällen spenderades i ett kallt hus med öppen brasa. Massa mys! Lördagen spenderades på tu man hand i city och vi fick med oss lite smått och gott hem. Kvällen spenderade jag med mor och avlägsna släktingar på Ladies night, första och sista gången! Ja, inte som jag umgås med mor och avlägsna släktingar utan LN. No more! Jag skämdes där i publiken. Vad händer med kvinnor när de är ute på grönbete? Och vad hände med det jämlika samhället? Var är männens version då? Porrklubben? Säger inget dåligt om artisterna för de var duktiga och Magnus Uggla, vilken pingla! Jaja, nu har jag sett det i alla fall. Söndagen vankades det söndagmiddag med Martins familj. Härlig helg med andra ord!

Idag fick vi beställningslappen från fotoföretaget som fotade kidsen på förskolan i torsdags. Var ju tvungen att knappa in mig direkt på sidan för att se snuttans första dagisfoto! Så jäkla söt så man dör en smula. Har beställt hem ett paket för påseende, sen får vi se vad vi beställer. Men nåt vill man ju ha i alla fall! Och jag skulle kanske kunna tänka mig att mormor/morfar och farmor/farfar vill ha en kopia ;)

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2012-11-11 21:28:05

ÅH vilken fin bild! På lille Ws förskola tog de inga bilder.. Besvikelsen!

Svar: Ja, vi hade kanske hoppats på en lite gladare min eller en av hennes fulminer, men denna är inte fy skam den heller. Jag trodde inte att vi skulle få det heller då de slutat med det i resten av Solna, så vi är väldigt nöjda! Men du är ju superduktig på att ta bilder själv :) Fast det är klart, man vill ju kanske ha en "proffs"bild med från en studio...
Kirsten

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela